EMCEE MAJLIS TUNANG NIKAH SANDING RESEPSI MELAYU MALAYSIA

 


"Tunang sudah, nikah pun sudah

Kini dah tiba majlis sandingnya

Pengantin dirai penuh meriah

Bagai Raja dan Permaisurinya"


Majlis resepsi perkahwinan menjadi pilihan masa kini kerana tumpuan majlis bukan lagi kepada acara di dalamnya, tetapi lebih kepada meraikan pasangan pengantin baru, menjamu tetamu yang hadir dan menautkan kembali ukhwah bagi yang dah lama tak bersua muka. 


Lazimnya majlis resepsi ini diadakan pada sebelah malam, setelah majlis pernikahan diadakan pada sebelah siang atau sehari sebelumnya. Majlis resepsi ini mula menjadi pilihan kepada keluarga yang mementingkan ketertiban dan mahukan ianya berjalan dalam suasana yang tenang dan harmoni.


Namun begitu, ada juga yang memilih mengadakan majlis persandingan pada siang hari kerana tempoh masanya yang panjang. Dan juga masih ada yang mahu menyelitkan adat dan budaya masyarakat melayu yang diwarisi turun-temurun seperti iringan paluan kompang, persembahan silat / cak lempong / tarian.


Peranan Emcee adalah mengendalikan sesebuah majlis mengikut aturcara yang telah disusun. Jika ada perubahan atas faktor masa dan sebagainya, Emcee perlu bijak memainkan peranan supaya majlis berjalan dengan baik dan lancar.






Anda sedang mencari Emcee (Pengacara Majlis) bagi Perkahwinan anda atau anak anda kelak? Hubungi Emcee Adam melalui talian 011-62099363 untuk pertanyaan tarikh dan pakej yang ditawarkan. 


Emcee yang sangat profesional, mempunyai intonasi suara yang baik dan sebutan yang jelas, serta skrip yang digunakan diselitkan dengan pantun dan kata-kata puitis.


"Majlis Anda Keutamaan Kami"


Emcee Adam 01162099363

Pengacara Majlis Profesional


| Berkualiti | Mantap | Versatile |


https://wa.me/601162099363


https://www.emceekahwin.com


#Resepsi #MajlisResepsi #Sanding #MajlisSanding #MajlisPersandingan #MajlisPerkahwinan #Emcee #EmceeKahwin #EmceeMajlisResepsi #EmceeOfMalaysia #EmceeMalaysia #EmceeKualaLumpur #EmceeCyberjaya #EmceePutrajaya #EmceeSelangor #EmceeNegeriSembilan #EmceeMelaka #EmceePahang #EmceePerak #EmceeJohor #Wedding #WeddingEmcee #WeddingDay #Kahwin #WeddingEmceeMalaysia #Perkahwinan

0 Ulasan

RAKAMAN VIDEO

PROMOSI EMCEE KAHWIN