EMCEEKAHWIN.COM - EMCEE ADAM - EMCEE KAHWIN - EMCEE MAJLIS KAHWIN - PILIHAN RAMAI



EmceeKahwin.Com dimiliki oleh Emcee Adam, seorang Emcee yang sangat berpengalaman mengendalikan sebarang majlis dan acara di tempat-tempat yang terkemuka sekitar Selangor, Kuala Lumpur, Putrajaya, Negeri Sembilan, Melaka, Johor, Pahang dan Perak.


Antaranya di The Grand Ballroom Bora Ombak Putrajaya, Shangri-la Hotel, Le Meridien Hotel, Westin Hotel, Hotel Maya, Grand Barakah Hotel, Concorde Hotel, De Palma Hotel, Bangi Resort Hotel, The Urban Kuala Lumpur, Lantera Venue, Urban Park Alam Impian, Forest Valley Hall, Bangi Resort Hotel, Bangi Convention Center, Magica Grand Ballroom, Warisan Vila Muar, Vila Istana Melaka, Le Qamr Glasshouse, D' Tempat Country Club, Galeri DiRaja Tuanku Jaafar dan Casa Lagenda Convention Center.





Emcee Adam juga merupakan seorang Emcee yang sangat professional, bersuara mantap dan berpengalaman luas dalam mengendalikan sesuatu majlis perkahwinan supaya lebih teratur dan tertib.


Emcee Adam kerap mendapat review dan testimoni yang baik dan positif daripada para pelangganya. Keramahan dan kemesraannya merupakan personalitinya yang menjadi daya tarikan utama.


Selain itu, turut disediakan adalah perkhidmatan Host, Deejay, Pengurus Acara, Koordinator, Krew Teknikal,  Sewaan PA System dan Karaoke, serta Sewaan LCD Projektor dan Smart TV.


Caj pengangkutan dikenakan bagi bagi jarak perjalanan melebihi 20km. Semua pakej adalah tertakluk kepada terma dan syarat ditetapkan.


Emcee Adam 01162099363

https://wa.me/601162099363

http://www.emceekahwin.com


#Perkahwinan #Kahwin #Resepsi #Sanding #Nikah #AkadNikah #Persandingan #MajlisKahwin #MajlisResepsi #MajlisNikah #Emcee #Deejay #Host #FloorManager #Coordinator #KrewTeknikal #EmceeKahwin #DeejayKahwin #PASystem #Karaoke #PASystemKaraoke #KaraokeKahwin #PASystemMurah #SewaKaraoke #SewaTV #SewaPASystem #SewaSetKaraoke  #AcaraKorporat #MajlisKorporat #Korporat

0 Ulasan

PROMISI 2024

PROMOSI EMCEE KAHWIN