PAKEJ EMCEE KAHWIN & SEWAAN SET PA SYSTEM




PAKEJ EMCEE & PA SYSTEM

MAJLIS PERKAHWINAN

HANYA RM1500 UNTUK 5 JAM ACARA


✅ 1 x Emcee (Bahasa Melayu)

✅ 2 x Speaker & Stand

✅ 2 x Wireless Mic & Stand

✅ 1 x Mixer (6 Channel)

✅ 1 x Laptop (Music From Spotify)

✅ Coverage 5 Jam Acara

✅ Pelbagai Pilihan Koleksi Lagu


Pakej di atas adalah sangat sesuai untuk keperluan asas bagi sesebuah majlis perkahwinan, sama ada majlis sanding mahupun majlis resepsi. Sama ada majlis anda diadaka di rumah, dewan, wedding hall mahupun hotel. Dan peralatan ini sesuai untuk majlis indoor dan juga outdoor.


Emcee Adam, seorang emcee yang sangat berpengalaman dalam mengendalikan majlis perkahwinan dan acara korporat, mempunyai kelebihan dari segi lontaran dan kawalan intonasi suara yang lunak dan sedap didengari.


Skrip yang digunakan akan disuaipadankan dengan tentatif aturcara perjalanan majlis anda. Boleh disulami pantun dan kata² puitis. Turut disediakan khidmat bacaan doa (jika diperlukan).


Semua pakej dan promosi yang ditawarkan adalah tertakluk kepada terma dan syarat.






"Emcee Kahwin - Majlis Anda Keutamaan Kami"


EMCEE ADAM 011-62099363


Whatsapp

https://wa.me/601162099363


Website

http://www.emceekahwin.com


Katalog

https://wa.me/c/601162099363


#emcee #weddingemcee #persandingan #akadnikah #butikpengantin #pengantin #pengacaramajlis #wedding  #weddingplanner #pakejperkahwinan #emceemalaysia #pengantinbaru #pengantin #weddingday #emceekahwin #kahwin #emceesofmalaysia #majlisresepsi #karaokekahwin #deejaykahwin #weddingdress  #weddinginspiration  #perkahwinan #resepsi #pantunmelayu #pantun #pasystemkaraoke #karaoke #professionalemcee #sewapasystem

0 Ulasan

RAKAMAN VIDEO

PROMOSI EMCEE KAHWIN