PROMOSI PAKEJ EMCEE DAN SEWAAN PA SYSTEM TAHUN 2024/2025



PROMOSI PAKEJ EMCEE DAN SEWAAN PA SYSTEM TAHUN 2024/2025 (RM2000)


✅ 1 x Emcee Bahasa Melayu

✅ 3 x Speaker & Stand

✅ 3 x Wireless Mic & Stand

✅ 1 x Mixer & Power Amp

✅ 1 x Laptop (Spotify Premium)

✅ 1 x Krew / Sound Man

✅ Bimbingan Aturcara Perjalanan Majlis

✅ Skrip Disulami Pantun & Kata Puitis

✅ Dikendalikan Secara Tertib & Tertib

✅ Khidmat Bacaan Doa Majlis


Pakej di atas adalah sangat sesuai untuk keperluan asas bagi sesebuah majlis perkahwinan, sama ada majlis akad nikah, majlis persandingan ataupun majlis resepsi. Coverage selama maksimum 5 jam, yang lazimnya antara jam 11.00 pagi hingga 4.00 petang. Pakej ini sangat sesuai untuk majlis yang diadakan secara indoor ataupun outdoor.






Emcee Adam, seorang emcee yang sangat berpengalaman dalam mengendalikan majlis perkahwinan dan acara korporat dengan lebih 10 tahun pengalaman. Emcee yang mempunyai kekuatan vokal, kawalan intonasi suara yang baik dan sebutan butir bicaranya yang jelas.


Kawasan liputan adalah sekitar kawasan Kuala Lumpur, Putrajaya, Selangor dan Negeri Sembilan. Kami juga menerima tempahan bagi yang ingin mengadakan majlis di lain-lain negeri seperti Perak, Pahang dan Johor. Caj tambahan akan dikenakan berdasarkan jarak perjalanan ke lokasi majlis.


Semua pakej dan promosi yang ditawarkan adalah tertakluk kepada terma dan syarat.


"Emcee Kahwin - Majlis Anda Keutamaan Kami"


EMCEE ADAM 011-62099363


Whatsapp

https://wa.me/601162099363


Website

http://www.emceekahwin.com


Katalog

https://wa.me/c/601162099363


#emcee #weddingemcee #persandingan #akadnikah #butikpengantin  #pengacaramajlis #wedding #weddingplanner #pakejperkahwinan #emceemalaysia #pengantinbaru #pengantin #weddingday #emceekahwin #emceesofmalaysia #majlisresepsi #karaokekahwin #deejaykahwin #weddingdress  #weddinginspiration  #perkahwinan #resepsi #pantunmelayu #pantun #pasystemkaraoke #karaoke #professionalemcee #bilingualemcee #sewapasystem #pasystemrental

0 Ulasan

PROMISI 2024

PROMOSI EMCEE KAHWIN