PAKEJ EMCEE PA SYSTEM KARAOKE ACARA KORPORAT



PROMOSI PAKEJ EMCEE DAN SEWAAN PA SYSTEM KARAOKE BAGI ACARA KORPORAT TAHUN 2024/2025 (RM2000)


✅ 1 x Emcee Bahasa Melayu

✅ 3 x Speaker & Stand

✅ 3 x Wireless Mic & Stand

✅ 1 x Mixer (6 Channel)

✅ 1 x Power Amp

✅ 1 x Laptop (Spotify Premium)

✅ 1 x Krew Teknikal / Sound Man


Harga yang ditawarkan boleh dirundingkan, terutama jika pihak penganjur mengadakan sesi perbincangan / meeting secara atas talian.


APA YANG MENARIK LAGI TENTANG PAKEJ KAMI?


✅ Coverage Maksimum 5 Jam 

✅ Bimbingan Aturcara Majlis

✅ Skrip Disulami Pantun

✅ Suntikan Kata Semangat & Indah

✅ Dikendalikan Secara Formal & Santai

Khidmat Bacaan Doa Majlis


Pakej di atas adalah sangat sesuai untuk keperluan asas bagi sesebuah majlis atau acara korporat, seperti Majlis Makan Malam, Majlis Graduasi, Majlis Persaraan, Majlis Apresiasi, Pelancaran Produk / Cawangan Baharu dan Hari Sukaneka. 


Coverage selama maksimum 5 jam, sama ada ianya dibuat pada sebelah siang atau malam. Dan pakej ini sangat sesuai untuk majlis yang diadakan secara indoor ataupun outdoor.


Malah paling menarik, pakej ini turut meliputi SESI KARAOKE yang pastinya akan menaikkan lagi kemeriah majlis atau acara yang akan anda adakan kelak. Pelbagai koleksi lagu disediakan, antaranya english, melayu, chinese, dangdut, irama melayu tradisional, pop yeh yeh, rock kapak dan romantik.



Emcee Adam, seorang emcee yang sangat berpengalaman dalam mengendalikan majlis perkahwinan dan acara korporat dengan lebih 10 tahun pengalaman. Emcee yang mempunyai kekuatan vokal, kawalan intonasi suara yang baik dan sebutan butir bicaranya yang jelas. Beliau akan dibantu oleh seorang krew / soundman yang akan menjaga aspel teknikal dan memainkan lagu.


Kawasan liputan adalah sekitar kawasan Kuala Lumpur, Putrajaya, Selangor dan Negeri Sembilan. Kami juga menerima tempahan bagi yang ingin mengadakan majlis di lain-lain negeri seperti Melaka, Perak, Pahang dan Johor. Caj tambahan akan dikenakan berdasarkan jarak perjalanan ke lokasi majlis.


Semua pakej dan promosi yang ditawarkan adalah tertakluk kepada terma dan syarat.




"Majlis Anda Keutamaan Kami"


EMCEE ADAM 011-62099363


Whatsapp :

https://wa.me/601162099363


Tiktok :

http://www.tiktok.com/@emceekahwindotcom


Instagram :

http://www.instagram.com/emceekahwin


Telegram :

https://t.me/emceekahwin


Facebook :

http://www.fb.me/emceekahwindotcom


Katalog Whatsapp :

https://wa.me/c/601162099363






#emcee #weddingemcee #persandingan #akadnikah #butikpengantin  #pengacaramajlis #wedding #weddingplanner #pakejperkahwinan #emceemalaysia #pengantinbaru #pengantin #weddingday #emceekahwin #emceesofmalaysia #majlisresepsi #karaokekahwin #deejaykahwin #weddingdress  #weddinginspiration  #perkahwinan #resepsi #pantunmelayu #pantun #pasystemkaraoke #karaoke #professionalemcee #bilingualemcee #sewapasystem #pasystemrental

0 Ulasan

PROMISI 2024

PROMOSI EMCEE KAHWIN