TIPS! PEMILIHAN PENGACARA MAJLIS (EMCEE) UNTUK MAJLIS ANDA




EMCEE MAJLIS PERKAHWINAN & ACARA KORPORAT TAHUN 2024


Majlis perkahwinan adalah sesuatu yang indah dan akan diingati sampai bila-bila. Jadikan majlis anda lebih bermakna, mampu berjalan dengan teratur dan tertib dengan menggunakan servis Emcee yang diyakini.


Tips berguna untuk bakal pengantin baru, pastikan anda dapatkan video semasa Emcee sedang sound check atau rehersal untuk rujukan. Dari situ anda boleh mengetahui bagaimana Emcee anda mengendalikan majlis dan pengawalan intonasi suaranya.






Turut disediakan Emcee untuk majlis dan acara yang dianjurkan oleh pihak korporat, NGO dan orang-perseorangan. Antara acara yang pernah dikendalikan adalah Majlis Makan Malam, Majlis Konvokesyen / Graduasi dan Hari Sukan.


Dan kami juga turut menyediakan khidmat sewaan set karaoke dan pa system. Pastinya tawaran harga yang sangat berpatutan dan berpadanan dengan kualiti servis yang kami berikan. 


Jika ada yang mencari Emcee, Sewaan PA System dan Karaoke untuk sebarang majlis dan acara boleh hubungi kami menerusi 011-62099363 untuk info selanjutnya.


Semoga kita dapat bekerjasama dalam menjayakan majlis anda.




"Majlis Anda Keutamaan Kami"


Emcee Adam 01162099363

Emcee Majlis Perkahwinan & Korporat

Pengurusan Acara & Koordinator

Sewaan PA System Karaoke


https://wa.me/601162099363


#emcee #emceekahwin #deejay #deejaykahwin #djkahwin #wedding #weddingemcee #weddingemceemalaysia #weddingday #kahwinkahwin #konvokesyen #majlisgraduasi #graduasi #akadnikah #pakejperkahwinan #pakejkahwin  #lovelycouple #acarakorporat #majliskorporat #majlismakanmalam #annualdinner #majlisminumpetang #hightea #kualalumpur #selangor #putrajaya #malaysia #corporateemcee

0 Ulasan

RAKAMAN VIDEO

PROMOSI EMCEE KAHWIN