EMCEE MAJLIS KAHWIN EMCEE KAHWIN PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN EMCEE MAJLIS RESEPSI PERNIKAHAN



EMCEE MAJLIS KAHWIN

EMCEE KAHWIN

PENGACARA MAJLIS PERKAHWINAN

EMCEE MAJLIS RESEPSI PERNIKAHAN


Menjadi seorang Emcee (Pengacara Majlis /Juruacara Majlis), bukan saja memerlukan anda berkomunikasi dengan baik di hadapan audien. Tetapi juga mampu mengawal suasana majlis supaya nampak lebih harmoni dan ceria.


Susunan kata-kata yang indah, kawalan intonasi suara yang baik, sebutan yang jelas dan lagu latar yang bersesuaian, akan mampu memberikan sedikit sentuhan yang berkesan kepada sesebuah majlis. Pastinya kita ingin meninggalkan kenangan manis dalam majlis yang diadakan.





Pilihalah Emcee yang terbukti jelas pengalaman yang dimiliki, keupayaan mengawal pergerakan majlis dan sentiasa terbuka untuk mengadakan sesi perbincangan supaya majlis anda kelak berjalan dengan teratur dan tertib. Sesuatu majlis kelihatan indah dan bermakna kerana kita menghargai nilai yang ada padanya. Ia membuatkan kita rasa sangat istimewa pada hari paling bahagia!


Jika anda sedang mencari Emcee untuk majlis atau acara yang akan anda atau syarikat anda anjurkan, mahupun bagi tujuan meraikan majlis perkahwinan, boleh hubungi kami menerusi 011-62099363 untuk info selanjutnya.





Emcee Adam 011-62099363

Emcee Majlis Perkahwinan & Acara Korporat


Profesinal | Berpengalaman | Versatile


https://wa.me/601162099363



#emceeofmalaysia #pengacaramajlis #eventplanner #weddingplanner #majlisperkahwinan #professionalemcee #walimatulurus #majlispernikahan #malaywedding #galeriperkahwinan #pesonapengantin #pengantinbaru #emceekahwin #emceemalaysia #weddingemcee #weddingvenue #weddinghall #grandwedding #majlisresepsi #weddingcoordinator  #weddingday  #bilingualemcee #emceedwibahasa #terlajaklaris #perkahwinanmelayu #majlisresepsi #resepsi

0 Ulasan

RAKAMAN VIDEO

PROMOSI EMCEE KAHWIN